środa, 22 sierpnia 2012

Wróciłam! :D


Hello Directioners!

Z okazji tego, że już do Was wróciłam mam kilka dobrych i złych wiadomości.
Może zacznę od tych dobrych.

1. Jestem pewna, że  większość z Was już widziała spot naszych chłopców na MTV VMA, ale to dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji :)

Niall: Dziś wieczorem ta scena będzie nasza.
Liam: Po raz pierwszy.
Zayn: Jesteśmy gotowi.
Harry: A ty?
Louis: To jest ten moment.

Nie jestem pewna, ponieważ sama to przetłumaczyłam :p
Co do występu na gali to być może chłopcy zaśpiewają piosenkę z nowego albumu !

2. Dla osób, które chcą dowiedzieć się czegoś więcej o Danielle i jej karierze oto jej strona :D

3. Teraz, gdy już wróciłam i mam trochę więcej czasu będę wpadać tutaj częściej ( mówię o tym bo być może dla niektórych z Was to dobra informacja ^^)!

Złe wiadomości:

1. Pewnie większość z Was już wie, że podobno Zayn zdradził Perrie ( dla niektórych to dobra informacja, ale dla mnie... okropna ;c)! W internecie pojawił się filmik, na którym Zayn prosi jakąś dziewczynę, żeby przyszła do jego pokoju gdy już wszyscy będą spali. Został on nagrany w hotelu pod koniec trasy koncertowej chłopaków, gdy Zayn już oficjalnie był z Perrie. Na tt posypały się hejty pod adresem Zayna i niczemu winnej Perrie. Sprawa nabrała takiego rozmachu, że Zayn usuną konto na portalu. Nic dziwnego ! Jak można być Directioners i wyzywać swojego idola od 'muzułmańskich dziwek' czy 'męskich kurw' ?! Ja się pytam jak?! No jak ?! Czasami jest mi wstyd za Directioners Family! ;c


Ostatnie dwa tweety Zayna:




Tłumaczenie:
1.Fani, którzy mają coś miłego do powiedzenia mogą tweetnąć do mnie na konto One Direction, ;) x
2. Powodem, dla którego ostatnio tweetowałem mniej niż zwykle jest to, że mam już dość tych bezużytecznych opinii i nienawidzę tego, że otrzymuje je codziennie. Dowiedzenia twitter :)

2. Trzej przyjaciele Nialla zginęli w wypadku samochodowym. Z tego co słyszałam jeden z nich na miejscu, a pozostałych dwóch w szpitalu. [*] Trzymaj się Niall !

3. Nie wiem czy to prawda czy plotki, ale podobno stosunki między Harrym i Louisem pogorszyły się. Chłopcy nie dogadują się tak dobrze jak kiedyś. Zauważcie, że nawet na filmiku na MTV VMA nie mam momentu dla Larrego ;c


Co myślicie o tych wszystkich wiadomościach prawda czy fake?! Piszcie w komentarzach. Chętnie zapoznam się z Waszą opinią i wymienię zdaniami.

6 komentarzy:

  1. W końcu wróciłaś ! ;)
    Szkoda że Zayn zdradził, ale to nie jest powód aby go wyzywać ( a w szczególności Perrie ) !
    Wstydzicie się Directioners !
    Pozdro: Ada510 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że Zayn popełnił błąd. Nawet jeśli to tylko fake i nic się nie wydarzyło to mógł uważać na to co mówi i co robi. Ale dziewczyny ! Pobudka ! To nie my jesteśmy od tego, by go osądzać ( wyzywać itd.). Od tego jest Perrie ! xd Współczuje jej. Musi się czuć okropnie... Chciałabym ją teraz przytulić i pocieszyć ;c

      Usuń
  2. ja po prostu nie mam już siły nic powiedzieć na ten temat. według mnie wiele fanek postąpiło nie tak jak trzeba i dlatego tak wyszło z Zayn'em. muszą one się liczyć z tym, że każdy ma uczucia, nikt nie jest maszyną lub robotem! co do tych przyjaciół... jest mi ogromnie przykro, że tak się stało. nie dlatego, że byli oni przyjaciółmi Niall'a tylko dlatego, że są ludźmi. ja sama kiedyś tez byłam w takiej sytuacji i nie życzę tego nikomu. przez to wszystko boję się co będzie z zespołem. mam nadzieję, że mam tylko jakie chore obawy i nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się trochę o to martwię, ale sądzę, że dadzą sobię radę. Kiedyś i tak się rozpadną, ale mam nadzieję, że jeszcze nie teraz. Przecież dopiero co zaczynają !

      Usuń
  3. Coraz częściej mam wrażenie, że to nie jest One Direction, tylko Zayn, Harry, Liam, Niall i Louis, wiecie o co mi chodzi? To nie jest ten sam zespół co na początku, widzę to oglądając chociażby takie głupie, krótkie zapowiedzi. Wszystko się zmienia na gorsze. Zayn już wrócił na tt, ale moim zdaniem jego reakcja była trochę przesadzona. Pisałam już na jednym blogu, że nie dziwię się ostrej reakcji, skoro ich związek jest tak upubliczniony. Mało wiemy o Liamie i Danielle, mało wiemy o Lou i El, ale o Zaynie i Perrie wiemy wszystko. Kiedy była na zlocie rodziny Malików, że była z jego siostrami na zakupach i płaciła, że Zayn kupił jej spodenki za 1,5 tys. No błagam, nie chcą aż tak mocnej krytyki, to niech postarają się o odrobinę prywatności, inny członkowie 1D jakoś potrafią. Taka jest cena sławy, nie wiem czego się spodziewali. Są FANKI i PSYCHOfanki, nigdy nie będzie tak, że wszyscy będą zadowoleni. Co do Harry'ego i Louisa - moim zdaniem to zaczęło się od kiedy Lou zaczął tak strasznie "sapać" o wszystkie żarty pod adresem jego i Hazzy jako pary. To całe oficjalne oświadczenie, że nic ich nie łączy... Masakra. Trochę poczucia humoru. Jak widzę co dzieje się z tymi chłopakami, to czuję się coraz bardziej zniechęcona, naprawdę. No, dużo żali, ale cóż, muszę się komuś wygadać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Chłopcy zrobili się sztuczni... ;c

      Usuń

Obserwatorzy