sobota, 4 sierpnia 2012

1000 ! Whoa!







Hmmmm... Co ja tu miałam ....?  
 

.
.
.
.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... No tak !





1000 wyświetleń !!!!!!!!!!!!




Dziękuję, dziękuję, dziękuję ! xoxoxoxoxoxoxox 
Nwm jak mam się Wam za to odwdzięczyć! Nigdy, bym się nie spodziewała, że zacznę prowadzić bloga, a jeśli już nawet zacznę to, że ktoś go będzie odwiedzał i czytała moje wypociny. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że jesteście tutaj ze mną. Gdy czytam wasze komentarze to miód leje mi się na serce! 



W związku z tym, że licznik odwiedzin wybil tą magiczną liczbę postanowiłam zrobić mały konkurs. Oczywiście jeśli wgl. ktoś  weźmie w nim udział. Otóż sprawa wygląda następująco :




Od dzisiaj czyli 04.08.2012 do dnia 23.08.2012 zaleca się wysyłanie swoich twórczości na mój       e-mail sandra1993@spoko.pl . Mianowicie mowa o imaginach ! 





Regulamin 


1. Imaginy mogą być wysyłane tylko w wyznaczonym terminie.


2. Zakaz kopiowania! (Ostatnio jest dość głośno o kopiowaniu cudzych prac) Pomimo, że Was o to nie posądzam to wole uprzedzić :)



3. Bohaterami muszą być chłopcy z 1D( Nie ważne czy jeden, dwóch czy wszyscy. Ważne, by był choć jeden : ) )



4. W tytule e-mailu proszę wpisać ' imaginy1D'.



5. Imaginy proszę przesyłać jako dodatkowe załączniki.



6. W treści e-maila proszę zostawić swój adres zamieszkania, imię i nazwisko + jeśli ktoś chcę krótką wiadomość ; D



7. Każdy może wysłać tylko jedną prace.







Nagrody


I miejsce : album ' Up all night ' ( chociaż pewnie większość już ma ;c )
/ koszulka z 1D
, możliwość zostania jedną z autorek, follow na tt i jeśli posiadasz bloga to umieszczenie go w polecanych + opublikowanie imagina na blogu  : )


II miejsce : możliwość zostania jedną z autorek, follow na tt, umieszczenie bloga w polecanych, opublikowanie imagina na blogu.

III miejsce : możliwość zostania jedna z autorek + umieszczenie imagina na blogu.

Wyniki zostaną ogłoszone ok. 26.08.2012r. 



To jak ? Weźmiecie udział ?! :D 
Dobrze wiem co myślicie 'ja się do tego nie nadaję bla, bla, bla ...'
Ja też tak myślałam, ale postanowiłam spróbować i UDAŁO SIĘ !

Zróbcie to dla mnie i zasypcie mnie swoimi pracami : ) :***
A to dla tych, którzy mają dzisiaj zły humor! Mała instrukcja jak się uśmiechać !




11 komentarzy:

  1. Zapewne wezmę udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to super :D Mam nadzieję, że będzie więcej osób takich jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już wysłałam ;d
    + Wysłałam imagin który już jest na stronie ;d
    ++ Mam nadzieje ze nie ma problemu z tym ?
    +++ Musi być jakaś liczba osób żeby konkurs się odbył ? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... Dziękuje ;* Z tym, że jest już na stronie nie ma problemu (ważne żeby był twój). Co do liczby osób to mam nadzieję, że przynajmniej 10 : )

      Usuń
  4. No, no ... <33
    Ja też w to wchodzę ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wysłałam, trochę zajęło mi pisanie go, aż jestem w szoku ;D teraz tylko z niecierpliwością czekam na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wezmę udział. ;D Tylko muszę coś wymyślić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wezmę udział i właśnie pisze, ale jest to mój pierwszy imagin i nie wiem czy będzie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już wysłałam, mam nadzieję, że dostałaś i będzie ok :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy