sobota, 17 listopada 2012

#9 Krótkie Imaginy

Hej :)) Dawno mnie tu nie było ... bo moje życie zmieniło się o 360 stopni , zerwałam z chłopakiem , prawie bym pojechała na koncert gdyby nie mój tatuś który nie zrobił przelewu ki bilet przepadł...Jestem wściekła a do tego dowiedziałam sie że mój znajomy ma tętniaka,ale już dość o mnie czas na gifki....:))


1*.Jesteś z Liamem, chłopcy Cię uwielbiają . Liam jest strasznie o Ciebie zazdrosny ,a chłopcy postanowili to wykorzystać*

Louis&Harry: Wiesz ,że [T.I] puściła do nas zalotne spojrzenie i buziaczki ... Chyba szykuje się nam jakiś mały romansik!!
Liam: Już nie żyjecie!!!!


2.Ty: Nie, źle za mało seksownie wydymasz usta
Liam :No a teraz ... Czy to nie jest seksi??


3.Paul: Chłopcy!![T.I] właśnie przyjechała i czeka przed budynkiem.
One Direction:


4.* Zayn zaprosił Cię na randkę i postanowił że popróbuje  nowej metody podrywu.Po godzinie spóznienia postanowiłaś do niego pojechać i zobaczyć co się stało . Kiedy weszłaś do salonu ...*


5.* Jesteś z Harrym  i bardzo zależy wam ,abyś  pojechała z nim w trase*
Ty: Kochanie ... przykro mi , ale nic z tego ...

Harry:

*Nagle zaczełaś się usmiechać*
Ty: Żartuje głupku jade Paul się zgodził !!!!
Harry: Jeeeeeeeeeeeee...

6. * Jesteś z Louisem nad rzeką*
Ty: Lo pomocy ja się topie!!!
Louis: [T.IIIIIIII] Już Cię ratuje!!!!


7.* 1D pracuje do późna w studiu więc postanowiłaś przynieść im kolację oraz dobre wino . Zaynowi wino posmakowało aż za bardzo* 5 minut pózniej...


8.Ty: Niall jesteś taki seksowny
Niall: Nom proste.


9. *Masz urodziny a 1d postanowiło że zrobi Ci prezent , niestety zaczeło ich to przerastać ...*



10.* Idziecie na impreze a ty właśnie wyszłaś w czerwonej opiętej sukience...*
Ty: Chłopcy czy ja wygładam dobrze bo nie jestem pewna
Niall&Liam:Co ?! Ty wyglądasz olsniewająco..


No i jak ?Mam nadzieje że wam się podoba bo miałam przerwe... Piszcie w komentarzach.!!

















9 komentarzy:

  1. Aż ze śmiechu łzy mi poleciały xDD
    Genialny http://imagine-kamy.blogspot.com/ zapraszam do mnie xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś nie samowita uwielbiam cię i twoje pomysły teskniłam za tobą bo dawno nie pisałas czekam na więcej . masz może swojego błota napewno jest nie samowity pati :-*:-*:-*:-*:-*:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne już nie moge się doczekać kolejnych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o . o
    U
    moja reakcja jak zobaczyłam- bazkresne szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebiste czytam wszystkie imaginy *.* Zapraszam do mnie: http://takemehomeshufflin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ηey I know this іs оff topic but I was wondering if you knеω
    of any ωidgets I could add to my blоg thаt аutomatіcallу tweеt my newest twittеr updates.
    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    My web page; V2 Cigs

    OdpowiedzUsuń
  7. This is a геally good tip paгticularly
    to those freѕh to the blogоѕphere.
    Short but vеrу prеcise іnformation… Appreciate your sharing this one.
    A must read post!

    Reviеw my weblog - just click the following article

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi collеagueѕ, gοod piece of ωritіng and good arguments commented heгe, Ι am in faсt
    enjoying bу these.

    Also visit my ѕіte v2 cigs Review

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy