sobota, 3 listopada 2012

Teledysk do Little Things ^^



Jak dla mnie jak zawsze bomba :D

Chciałam przeprosić, że pomimo, że teledysk widziałam już/dopiero godzinę po dodaniu go na kanał 'OneDirectionVEVO'  wstawiam go na bloga dopiero dzisiaj.( Oglądałam go na laptopie innego członka rodziny (też directionera podkreślam directionera nie directionerki^^)). Stało się tak dlatego, że :

Dopiero wczoraj otrzymałam mojego naprawionego laptopa (niestety żadnego ze starych plików nie dało się uratować ;c co oznacza, że moje wszystkie prace (komiksy, opowiadanie, gify,fakty no po prostu wszystko...).Ygryhhh...! Zostały usunięte. Ale to inna sprawa.

 Ściągnęłam sobie moje ukochane 'Google Chrome', ale niestety w przeciwieństwie do wcześniejszego stanu, oczywiście nie było moich pozapisywanych haseł i nicków, których mam tyle, że aż mi się mylą(wiem muszę to ogarnąć ;p) i dopiero dzisiaj udało mi się 'włamać' na mojego bloggera ;) Próbowałam dodać notkę za pomocą komputera, ale powiedzmy, że wyszłoby na to samo. Na złość zamulał bardziej niż zwykle. 


Mam nadzieję, że mi wybaczycie :D A moje zaniedbanie zrekompensuje dodaniem dzisiaj o godzinie 16.00 imaginów z gifami lub komiksów + a, o godzinie 18.00 horoskopy :D Ok?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy