sobota, 3 listopada 2012

#7 Krótkie imaginy

1. Ty: *słodkim głosem* Harry... No, kooootek... Wstawaaaj... Masz dzisiaj nagraaaanie w studio...
Harry:



Ty: * mega wkurzona * WSTAWAJ DO CHOLERY!!!
Harry:






2.*Harry chciał , abyś nauczyła go gotować jakieś polskie danie*
Ty: Nie, nie, N-I-E. Wszystko nie tak ! Powiedziałam sól, a nie - cukier !
Harry:



3. Ty: *pytasz całe 1D* Chłopcy co na obiad ziemniaki czy makaron?
Louis, Liam, Harry, Zayn: Makaron.
Niall:



4. Zayn: Spokojnie... Zaufaj mi. [T.I] się spodoba.
Niall: Jesteś pewien?


Zayn: No, teraz możesz iść. Żadna Ci się nie oprze !
Niall: Ale jestem gorący... Co ?

5. Ty: *Założyłaś się z Liam'em o to kto ma racje. Wygrałaś.* A nie mówiłam...? Nie mówiłam? No co mówiłam? No co? Kto ma cycki* ten ma racje !!
Liam:

6. Niall: *Nie świadomie prawie wygadał w wywiadzie 'ostre' wiadomości na temat twojego związku z Liam'em*
Liam:





7. Paul: *Podczas próby generalnej występu na VMA*  Lou! [T.I] dzwoni!!
Louis:



 8. *Na lotnisku. Przy odbiorze bagaży. Bardzo się Wam śpieszy.*
Ty: Lou! Cholera ! To był mój bagaż! Zaraz ucieknie!
Louis:


* Bagaż i tak odjechał*

9.*Jesteś smutna bo zbiłaś ulubione lusterko Zayna i nie chcesz, by był zły.*
Zayn:* Zayn to zauważył*

Ty: Kochanieee... Bo... Ja... Zbiłam twoje lusterko...

Zayn:

10. *Zayn czeka na telefon (który chwilowo pożyczył dla Niall'a bo jego się rozładował) od Ciebie, *
Niall: *Gdy wraca dopiero po godzinie( cały blady )*Emmmm... Stary zgubiłem twój telefon...
Zayn:


*Mulat szybko znajduje rozwiązanie*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy