wtorek, 6 listopada 2012

#8 Krótkie imaginy

1. Idziesz na dyskotekę z chłopcami i nie wiesz w co się ubrać. Prosisz o pomoc Li i Lou. Pokazujesz im (przykładając do sb wieszak z sukienką) jak mniej więcej wyglądałabyś wybierając daną kreację. Chłopcy nie mogą dojść do konsensusu. 



2. Raz powiedziałaś chłopcom, że lubisz wysportowanych mężczyzn. A gdy następnego dnia weszłaś do salonu zobaczyłaś:



3.Poszłaś z chłopcami na zakupy. Nagle przystanęłaś przed jedną z wystaw sklepowych i zaczęłaś przyglądać się swojemu odbiciu. Mówiąc jednocześnie 'Ale jestem brzydka, co za troll, a ta twarz! OMG!'
Gdy odwróciłaś się znów w stronę chłopców :



4. Zdenerwowałaś się na chłopców ,dlatego że zachowywali się jak szczeniaki gdy oczekiwałaś od nich dojrzałego zachowania. Krzyknęłaś ' Czy Wy do cholery możecie zacząć zachowywać się poważnie?!' i wyszłaś z pokoju sugerując foch forever. Wchodząc po 10 minutach do pokoju zobaczyłaś:



5. Zayn: Ej patrzcie ! Ale laska!
Harry: No niezła dup... Koleś! To moja [T.I]
Zayn: ' W piłce nożnej jest bramkarz, ale to nie znaczy, że nie można strzelić gola. 'Nie?




6. Ty:  Lubie chłopców łamiących prawo. 
Harry:



7. W podczas jednego z wywiadów na żywo pokazano pikantne fotki. Twoje i Liam'a.
 Liam:



8. Harry: O nie, o nie, moje serce ! [T.I] napisała! Co mam robić ?! A co jak mnie weźmie za idiotę?!
Lou: Staary... Luuuz... Daj mi to.
Harry: Na pewno wiesz co robisz?
Lou: Zaufaj mi ... 



9. Niall wie, że masz dużo na głowie więc postanawia Ci pomóc i posprzątać w domu. 




10. *Ty i Zayn przygotowujecie się do imprezy (macie na nią iść z resztą 1D).
Ty: Kooochanie pokazałbyś mi jakieś ciekawe kroki taneczne ?
Zayn: 


Ty: Dzwoń do chłopców i powiedz, że jednak zostajemy dziś w domu.



4 komentarze:

  1. Swietnie poprawiają humor jezeli ktos jet przydaloby nauka (po co komu historia i tyle dat ja sie pytam ;-D) Najbradzije mi sie podobały 1,2,4,5,6,7,9,10 :-P. Jest moze szansa na rozdzial opowiadania? Proooosze:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać go już jutro :D Ok? Tylko niczego nie obiecuję ;p (mam 'trochę' zajęć pozalekcyjnych): )

      Usuń
  2. Hej :D Przepraszam, ale dzisiaj nie będzie nowego rozdziału ;c Niby mniej zajęć, ale jeszcze na jutro pd, pk, i z kilku lekcji pytają. Ja prdl. nauczycielom to się chyba nudzi ; p xd

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :* wszystkie są najlepsze XD pozdrawiam i weny , życzę :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy