piątek, 24 sierpnia 2012

Krótkie imaginy :)

Mam nadzieję, że to umili Wam czekanie :D


1) Ty: No proszę... No... Harry! Uśmiechnij się do cholery!
Harry:


Ty : Mam dość twoich humorków! Idę do [I.T.P]!
Harry:






2) Zayn: Harry patrz ! To czasem nie [T.I] i Tom? *obraca Harrego tyłem*
  Harry: (gdy Was zauważa) 






3) Louis: Harry! Patrz! [T.I] !
    Harry: Gdzie ?! Gdzie?! 







4) *Rozmawiasz z Harrym przez Skype*
      Ty: (Gdy się żegnacie)  Buziaki. * Uśmiechasz się i wysyłasz buziaka *
       Harry: 







5)*Poszłaś z Harrym na dyskotekę. Odeszłas na chwilę do baru, by zamówić drinki dla siebie i ukochanego.*
Co widzisz gdy wracasz : 



Co myślisz: Dooobraaa... Temu panu już nie polewamy.

 
     


O godzinie 18.00 wyniki końcowe ! :D



12 komentarzy:

  1. haha, dobre dobre :) jej, już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. dawaj to! ja zaraz umrę z niecierpliwości :c

      Usuń
    2. Hahahaha. Dasz rade. xox

      Usuń
    3. co tak późno? mówiłaś, że co dwie godziny :)

      Usuń
    4. Wiem, ale sprawy osobiste trochę to spowalniają ;c Postaram się szybciej :)

      Usuń
  3. Ja też z niecierpliwością czekam ^^
    Ouuhh...ostatni gif mnie rozwala xd
    zapraszam do mnie : http://imaginy-o-one-direction-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie Nooo... Harry Na Imprezie Taka Wiochaaa...xD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy