sobota, 25 sierpnia 2012

Krótkie imaginy :D

O Liamie :D

1)Ty: * Mega wkurzona* Kto do cholery zjadł całe ciasto ?!Liam: * prawie niesłyszalnie * Niall... ?








2) Ty: Aaaaaaaaaaaaaaa *piszczysz na cały dom*
Liam: *biegnie do pokoju, z którego dobiega hałas* :

*gdy widzi Cie stojącą na krześle* :

Ty: Czego suszysz zęby ?! *robisz groźny wzrok*
Liam:  To tylko żółwie...
Ty: Od kiedy do cholery mamy żółwie?!I to luzem ?! Won mi z tym z tego domu !
Liam: Ale moglibyśmy...
Ty: NIE!
Liam: Ok...Rozumiem...  



3) *Byłaś na pierwszej randce z Liamem i postanowiłaś dać mu buziaka w policzek na pożegnanie*
Liam: ( Widzisz to gdy spoglądasz przez judasza ) 






4) *Po raz pierwszy wysłałaś Liamowi buziaka ':*' sms-em*
Jego reakcja :












5) * w sklepie zoologicznym*
Ty: Liaaamm...
Liam: Tak skarbie?


Ty: Już Ci powiedziałam, że nigdy w życiu nie kupimy żółwi...Liam:


Ty: Proszę cie... Odejdź od tego stoiska.
 






Kolejne notki gdy wrócę (wieczorem) do domu ;D








5 komentarzy:

  1. Fajne ;D
    Nie mogę się doczekać kolejnnej notki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne. Zapraszamy do nas: http://loveonedirectionf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytaj mail, który Ci wysłałam. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super cały twój blog obryłam od góry do dołu :D ZAJEBISTY ! :*
    Zapraszam do siebie: http://takemehomeshufflin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahaha jebłam przy never ever xd

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy