sobota, 25 sierpnia 2012

Twoja reakcja gdy...

 Przepraszam, że trochę później, ale postanowiłam dodać jeszcze kilka gifów :D



Twoja reakcja gdy ...

1) Ktoś mówi, że nie wie co takiego widzisz w 1D i dodaje, że to pedały:





2) Jedziesz autobusem, a w radiu zaczyna lecieć piosenka 1D:






3) Jakaś pseudofanka mówi, że Niall nie powinien należeć do zespołu :





4) Dowiadujesz się, że na liście krajów na następną trasę koncertową nie ma Polski:





5) Któryś z chłopców kliknie follow fance, która napisała pierwszy raz, a Cie dalej ignorują:





6) W domu nie ma nic do jedzenia:






7) Kłócisz się z siostrą/bratem :







8) Mama mówi, że masz posprzątać: 





9) Ktoś robi Ci zdjęcie z zaskoczenia:





10) Gdy ktoś polubi twój post na facebooku :






*The end* 
PS: Chcecie nowy rozdział ^.^?








5 komentarzy:

  1. hahaha ;D
    CHCE NOWY ROZDZIAAAL! :D

    @nikaxx1

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. ;D O... I mail. ;D O i napisz mi czy Ci pisać jak wysyłam ci mail'a czy sprawdzasz codziennie. ;**

    Angie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam Ci tam jeszcze imagina, którego napisałam. ;**

    Angie

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy