wtorek, 28 sierpnia 2012

Twitter



No siema, siema tu Berry :D 

Co tam ? 

Dawno z Wami nie 'gadałam' ; p
Z racji tego, że bardzo chciałabym wiedzieć co u Was, co myślicie o nowych wybrykach chłopców, może ktoś z Was będzie tak po prostu chciał się ze mną wymienić opinią na jakikolwiek temat : 1D, kosmetyki, ciuchy, szkoła, muzyka, taniec, śpiew, gra na instrumentach, włosy, 1D, UK, wasza lub moja twórczość, 1D, plotki, przyszłe zawody, polityka, i tak dalej, i tak dalej i może jeszcze raz 1D ;D Pomyślałam, że dobrze, by było gdybyśmy mieli ze sobą jakikolwiek kontakt :D Mam do Was prośbę. Podajcie mi w komentarzach wasze tt, a obiecuję follować :) Pomoże nam to być w ciągłym kontakcie, ponieważ na tt siedzę 24/7 :p


Świeżo założony ask.fm :D Specjalnie dla Was :) Czekam na pytania.








Zdecydowanie wole to 1 ; p

Hahahahaha... leże :D Hahahahahahaha...
Papa ;)x



Prosiłabym, by autorki nie dodawały postów do godziny 21.00. Z góry dziękuję :D

2 komentarze:

  1. Ja mogę pogadać ; ) @Nicole_Biernat A i co do bloga bardzo mi się podoba. Oby tak dalej : ) x

    OdpowiedzUsuń
  2. mój @Elwira1D , napiszesz do mnie? bo też chciałabym cię follownąć :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy