sobota, 29 września 2012

Uwaga!

Hej :D

Chciałabym poinformować o zmianie mojego e-maila !

Nowy: sandra1996@op.pl

Jeśli ktokolwiek z Was wysyłał do mnie ( od wczoraj) wiadomości na stary adres (sandra1993@spoko.pl) to PRZEPRASZAM BARDZO ;c, ale nie zostały one odczytane. Nie wiem jak to się stało, ale żadne z moich haseł nie pasuję, pomimo tego, że prawidłowe było zapisane na komputerze. Serio PRZEPRASZAM. Prosiłabym o ponowne wysłanie wiadomości na nowy adres e-mail. Z góry dziękuję :D

Co do mojego 'blogowego' konta tt jest ono już nie aktualne ! Zapraszam na moje prywatne konto :D

Ważna informacja dla autorek----------------------------------->

Hahahahhahahahahahhahahahah... leże. Hahahahhahahahah :D
Rozwala mnie ten gif xD







Od jakiegoś czasu istnieje pewne zamieszanie co do związku Dan i Li.
Raz jest mowa, że zerwali, po chwili Li pisze, że są razem, a później usuwa tego tweeta. Po chwili pojawia się tweet Dan, że nie są razem, ale zostaną przyjaciółmi, który też zaraz znika -.-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy