niedziela, 30 września 2012

#5 krótkie imaginy i coś o mnie ...


Hej;)

Jestem zuza i zostałam nową autorką na blogu. Będe pisać krótkie imaginy i może czasem wrzucać imaginy częściowe ale to rzadko.:)))Tak krótko o mnie  to jestem prawdziwą Dictionerką .Kocham chłopców na życie!!! Mam 16:)Moja siostra mówi mi żę zachowuje się jak Louis więcc..
Dobra a teraz imaginy ...



1.Chłopcy nie chcą wyjść z namiotu:
Ty: OMG!! Idzie ładniejsze ciasteczko niż całe 1D!!
Chłopcy:





2.Ty: Harry! Daj już spokój i tak nie dam Ci mojego numeru! Nawet nie proś!!!
Harry: Plissss!


3.Ty : Liaś dziś idziemy poznać moich rodziców.Mam nadzieję że się cieszysz:)
Liaś:

4.Paul: Chłopaki dzisiaj [T.I] przyjeżdza
1D:




5.*Louis gdy się malujesz*

 6.*Chłopcy jadą na spotkanie z Tobą* 



7.Zayn: Kochanie to moja nowa fura niezła co !?

8.* Niall kiedy widzi Cię w kolejce na podpisywanie*
9.*Położyłaś się na trawie *
Ty: Kto chce się przytulić ??
1D:

10.Harry: Zayn! Ty zawsze podrywasz moje dzewczyny !! Wara od [T.I] Ona jes MOJA!!
Zayn: Ok jest twoja !!
*Harry zaczyna Cię podrywać a Zayn z tyłu....*




Mam nadziej że Wam się spodobał !!! :))
ZuzaLove1D mój tt @ZuZa_1D_My_LoVe











5 komentarzy:

  1. Niesamowite bardzo mi się podoba masz świetne pomysły czekam na twoje kolejne prace z niecierpliwością pisz jak najczęściej:) Kaśka:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeszłaś samą siebie tak sie śmiałam że myślałam że spadne z łóżka czekam na jak najczęstrze posty uwielbiam imaginy z gifami:)))) Msz ogromny talent wykorzystaj go jak najlepiej:P Cudeńko:) Nina:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy