sobota, 22 września 2012

Hmmmm...


Hej :D Co u Was ?

Bo ja wpadłam na pewien pomysł ^^

Jak widzicie nie mam mnie prawie wgl. na blogu [notki typu: imaginy, opowiadanie, fakty, itd.(mojego autorstwa) będą dodawane co niedziele] Z racji tego poszukuje nowych autorek :)

Sprawa wygląda tak :

W ekipie chciałabym powitać nowe osoby, które zajęłyby się:




Liczba osób:                      Zadanie:

     2/3                       publikowanie imaginów


     1/2                               komiksów


      1                                    fakty




Co o tym myślicie ? Proszę napiszcie w komentarzach :D


10 komentarzy = komiks z gifami + fakty dzisiaj
15 komentarzy = nowy rozdział / nowy rozdział + imagin jutro :D

11 komentarzy:

  1. Piszę tu, piszę tu xD
    Ja mogłabym zająć się komiksami ?
    Dodawałabym co ... piętek / sobota ?
    Jakby co to pisz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:))
    Chciałabym pisać komiksy i na krótkie imaginy z gifami mam mase dziwnych pomysłów;P
    Czasem mam wenę na pisanie imaginów ;)) jesli coś to pisz na @ZuZa_1D_My_LoVe

    Zuza:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze :) to jak mogłybyśmy się dogadać co do szczegółów? Zuza:**

      Usuń
    2. Jasne :D Tylko daj mi jakiś kontakt bo na tt musiałabyś mnie obserwować, żebym mogła napisać na priv. :)

      Usuń
    3. Jeśli możesz napisz na e-maila : sandra1993@spoko.pl

      Usuń
  3. hej berry no to co kiedy chcesz pierwszy komiks ?? pisałam na tt ale nie odpisujesz;())zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy będzie 4 część tego imagina: http://rooidiamante.blogspot.com/2012/09/imagin-o-louisie-cz-3-c.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy