środa, 2 stycznia 2013

Haylor

Oto potwierdzenie, że Haylor jest prawdziwa. 

Jedyne co mogę powiedzieć to to, że nie szczególnie się przejęłam... Jedyne co mnie wkurza to to, że Harry nie ma jaj, aby się normalnie przyznać do tego, że jest w związku z Tay. Nawet teraz xD Całe życie jak dziecko. ^^

Boli mnie też to, że prawie cały fandom hejtuje Tay i Harrego. Nie zapominajcie proszę o tym, że to też są ludzie i mają uczucia. Postawcie się w ich sytuacji. Myślicie, że gdybyście były na jej miejscu to fanki by Was pokochały? Nie. Zauważcie, że pomimo tego iż tak na serio mają gdzieś nasze zdanie to i tak na pewno bardzo boli ich czytanie takich wiadomości na tt. No bo serio... Myślicie, że jeśli napiszecie bezmyślnie jakiś jeden głupi i np.wulgarny komentarz to oni się rozstaną? Jeśli tak to... Hahahahha. O-S-T-R-O masz :)

Nie chcę nikogo obrażać, ale nawet jeśli to co napisałam Cie dotknęło to pomyśl sobie co przeżywają oni czytając takie opinie na swój temat. Ja Ci tylko powiedziałam jaka jest prawda, a Ty (nie każdy oczywiście) wypisujesz na ich temat rzeczy typu 'Brawo dla Tay i Harrego za zrujnowanie wszystkim directioners początku nowego roku'. Wyzywacie Hazze od kłamców. I te określenia i wypowiedzi są jeszcze 'lajtowe'. Nie wszyscy są tak delikatni. 


Boje się tylko o przyszła dziewczynę Niall'a. Directioners zmieszają ją z błotem. ;c


PS: Przepraszam, że nie dodaje notek, ale jest to raczej trudne w moim stanie (gorączka i te sprawy(mało ważne)). Te notkę dodałam tylko dlatego, że wydawało mi się iż jest to dość ważne wydarzenie. 

+Mam nadzieję, że pomimo tej inf. wasz nowy rok rozpoczął się dobrze. :D
+Przepraszam jeśli kogoś z Was uraziłam.
+Dajcie znać czy chcecie nowe imaginy z gifami itp.

7 komentarzy:

  1. Ale Jade i Jesy oraz Lottie< siostra Louis'a> powiedziały na ask.fm, że Haylor jest już zakończona, ponieważ Taylor wyznała, że ,,była'' z Harry'm tylko by wzbudzić zazdrość w byłym chłopaku, a Harry dowiadując się o tym zerwał z nią, i powiedział, że nie wie, dlaczego tak długo z nią flirtował....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy one o tym napisały ? :)

      Usuń
    2. no właśnie kiedy i dowód na to proszę :D Bo z każdej strony chcecie znaleźć coś co pogrąży Taylor. Zajmijcie się sobą i swoimi problemami i nie szukacie problemu tak gdzie go nie ma. Ich sprawa dlaczego i w jakim celu są razem i myślę ze was( osoby które coś do Niej mają) to nie dotyczy w żadnym stopniu. To ze jesteście fankami nie znaczy że macie wpieprzać się z buciorami w ich osobiste sprawy :)

      Usuń
  2. proszę dodawaj kolejne rozdziały opowiadania o Sandrze i Zaynie!!! plisss bo jest ciekawe........:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Plisssss dodaj jeszcze gifów z imaginami :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy może nie dodać imaginów z gifami o Larrym :D Tylko nwm czy ktoś by chciał... :D Dajcie znać :)

      Usuń

Obserwatorzy