sobota, 5 stycznia 2013

Coś co zmiata z krzesła :D


Jakiś czas temu na tt pojawiło się to co widnieje niżej. Te prace nie są mojego autorstwa, ale są tak świetne, że musiałam Wam je pokazać. Jeśli  będziecie chcieli wstawię więcej :D Enjoy!

1Djako:

 Zjarany Zbyszek. Mama: Jak było na imprezie? Niall : Dziękuje, już jadłem.

 Sprzedawcy w Ikei. Ktoś: Interesują mnie drzwi. Harry: Zajebiste ma pan zainteresowania.

 Ratownicy na basenie. Ktoś: On się topi !!. Zayn: Już biegnę ! . *5 min. później*
 Ktoś: On się topi !!. Harry: Już biegnę Zayn !!

 Koty. Harry: Podrap mnie po brzuchu! A teraz niżej... Niżej... Niżeeej...

 Dresy Zayn: Dawaj kurwa portfel Harry: Jak będzie mało kasy to masz wjeb
 Liam: Bardzo pana przepraszam za kolegów, poniosło ich.

 Psycholodzy. Harry: A więc jaki masz problem ?
 Ty: To ty jesteś moim problemem. Harry: Podobno z problemami najlepiej się przespać.

 Stolarze Harry: Gdzie ona jest? Gdzie jest moja deska? Louis: Czekaj, Taylor już idzie.

 Raperzy: Zayn: jestem boski, może trochę szorstki. Do TESCO chodzę, Polki uwodzę.

 Dresiarze. *wywiad z Zayn`em* Twoje imię?-Zayn. Nazwisko?-Malik. Adres?- A dres, to ja mam zajebisty.

 Mężowie. Niall: Przynieś kanapkę! Ty: A magiczne słowo?
 Niall: Zacna dziewojo weź rumaka i popierdalając w słońcu przywieź kanapkę!

 Synowie. Tata : Poprawiłeś jedynkę z matematyki? Louis: Nie, bo pani miała cały czas dziennik przy sobie.

 Uczniowie. Nauczyciel: Zayn bo postawię Ci pałę! Zayn: Nie,dziękuję. Mam dziewczynę.

 Uczniowie. Nauczyciel:Harry, bo postawie ci pałę! Harry:Podobają mi się pani zamiary.

 Leśniczy. Liam: Patrzcie, pająk je biedronkę. Harry: A co to jest dronka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy