niedziela, 6 stycznia 2013

Ważne!

Dobra dziewczyny (i może chłopcy tego nwm ;p) Jest kilka bardzo ważnych spraw :D

1. Jak widzicie jest nowy wygląd bloga :D JAK DLA MNIE MEGA!*o* Autorstwa Nyśki <3 Ta dziewczyna jest boska. 'Zatrudnienie' jej to najlepsze co mogłam zrobić na dobre rozpoczęcie  2013r. :D

Ok. Dość słodzenia :p

2.  Dodałam już 2 NOWE ROZDZIAŁY opowiadania o Sandrze i Zayn'ie, ale z waszej strony nie ma reakcji ;c Dzisiaj chcę dodać kolejny i mam nadzieję robić tak cały czas. Tylko mam problem bo nwm czy Wy wgl. tego chcecie. Chyba to olewacie więc dajcie mi chociaż znać to się nie będę pocić na próżno :p Z góry dzięki :)xx.

 Jeśli nie dacie znać w komentarzach, ani pod tą notką, ani pod kolejnym rozdziałem po prostu przestanę pisać. Mam nadzieję, że rozumiecie :)

Jeśli wytrzymałaś/łeś dziękuje :* Wiedz, że jesteś wielka/ki :D

1 komentarz:

Obserwatorzy