środa, 10 października 2012

Tłumaczenie DNA - Little Mix *.*

Hej :D Jakiś czas temu dowiedziałam się, że Little Mix mają nową piosenkę <click> . Nwm jak dla Was, ale dla mnie ma to coś xD Ten nastrój i wgl.^^ Nie mogę się od niej uwolnić ;o Oczywiście w pozytywnym sensie.;-)

Postanowiłam dodać tłumaczenie. Wiem, że wiele z Was zna angielski, ale są też takie osoby, które są raczej na podstawie lub na 0 (przepraszam za wyrażenie ).

Z góry przepraszam jeśli wystąpią błędy ( ciągle się uczę ;) )





Czy mówi Ci, że Cie kocha gdy najmniej się tego spodziewasz ?
Czy sprawia, że łopocze Ci serce gdy całuję Cie w szyję ?
Żaden naukowiec czy biologia 
To jest oczywiste...
Gdy mnie trzyma

To po prostu naturalne,
że jestem taka przejęta...
Ohhh...

I moje serce przestanie bić
Jeśli nie będę mogła wyczuć go w swoich żyłach 

Nie muszę pytać
Ja już wiem
To jest w jego DNA

D-D-D-DNA
To jest w jego DNA
I on tylko zapiera mi dech w piersiach 
Za-za-zapiera dech
Czuję to codziennie 

I to jest to co tworzy mężczyznę
To nie jest trudne do zrozumienia 

Idealny w każdy sposób
Widzę to po jego twarzy
Nic więcej do powiedzenia 
To jest w jego D-D-D-D-DNA

W błękicie jego oczu mogę zobaczyć przyszłość 
Odciski palców okrywają mnie na dnie
Yeah, hey, yeah


Teraz nie potrzebuję żadnego pierwszego stopnia (tu mi chyba coś nie pykło)
Ale wiem...

Jak na mnie działa
Nie muszę tego rozpracowywać
To takie znajome
Ohhh...


I moje serce przestanie bić
Jeśli nie będę mogła wyczuć go w swoich żyłach 

Nie muszę pytać
Ja już wiem
To jest w jego DNA

D-D-D-DNA
To jest w jego DNA
I on tylko zapiera mi dech w piersiach 
Za-za-zapiera dech
Czuję to codziennie 

I to jest to co tworzy mężczyznę
To nie jest trudne do zrozumienia 

Idealny w każdy sposób
Widzę to po jego twarzy
Nic więcej do powiedzenia 
To jest w jego D-D-D-D-DNA

To wszystko na temat jego pocałunków
Zanieczyszcza moje usta
Energia, która nas łączy
To prosta genetyka
Jestem X do jego Y
W kolorze jego oczu
Nie może zrobić nic źle
Nie, on nie musi próbować 
Stworzony z najlepszego
On zaliczył wszystkie testy
Ma moje szybko bijące serce
To zatrzymanie akcji serca 
On jest z innego szczepu
Nauka nie umie tego wyjaśnić
Zgaduje, że tak jest stworzony
W jego D-D-DNA


To jest w jego DNA
D-D-D-DNA
To jest w jego DNA
I on tylko zapiera mi dech w piersiach 
Za-za-zapiera dech
Czuję to codziennie 

I to jest to co tworzy mężczyznę
To nie jest trudne do zrozumienia 

Idealny w każdy sposób
Widzę to po jego twarzy
Nic więcej do powiedzenia 
To jest w jego D-D-D-D-DNA


I jak ? Ujdzie? Jeśli chcecie więcej tłumaczeń piszcie w komentarzach lub na e-mail'a :D


Jeśli znaleźliście jakieś błędy to mówcie ;-)

1 komentarz:

  1. Weź no ... zaraziłaś mnie tą nutką xD
    To znów przez ciebie xx

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy