poniedziałek, 8 października 2012

Hejka , co tam Dictioners właśnie oglądam MTV no i co leci .................. ONE DIRECTION!!! zgon na kanapie :))) Sorki że nic nie dodałam ale teraz dodam pierwszego imagina:)) Mam nadzieję, żę się Wam spodoba....


Gdzie ona jest ... część 1

     Byłaś w ciąży z Niallem i po ślubie. Mieszkaliście w przytulnym domku niedaleko Londynu.Właśnie się  obudziłaś w waszym ogromnym łóżku , Nialla nie było. Byłaś ubrana w białą elegancką koszule swojego męża, twoje włosy były poszarpane po upojnej nocy. Kiedy schodziłaś boso po schodach poczułaś zapach śniadania i perfum blondyna.
     -Witaj piękna!!- przywitał Cię i czule pocałował w szyję.Od razu zarumieniłaś się , i co z tego,że codziennie powtarzał ci jaka jesteś piękna i tak za każdym razem skręcało Cię w brzuchu. Uśmiechnełaś się i usiadłaś przy stole .
- Mam dla Ciebie cieplutką kawke- postawił na sole i posunął go w twoją strone. Odwrócił sie i nim  zdążyłaś coś powiedzieć położył dwanaście talerzy na stole i rzekł :
-Smacznego!!Teraz musisz jesć za dwóch
- Chyba za dwudziestu!! - uśmiechnełaś się.
- Nie prawda ja jem za osiemnastu a ty zjesz za dwóch i załatwione!-powiedział.
- Kocham Cię- a on szepną Ci do ucha:
- Ja Ciebie też , jesteś wspaniała.Jesteś moim spełnienieniem!
Do oczu napłyneły Ci łzy. Niall nie chciał żebyś płakała . Pogłaskał cie delikatnie bo brzuchu.
-Dobra jemy! : krzykną Nialler.
Jedzenie było wyśmienite, ale zamiast jeść patrzyłaś na niego, co z tego, że już mineły 3 lata od waszego ślubu. Ty nadal nie mogłaś uwierzyć, że udało Wam się ty studiowałaś a on ciężko pracował . Oznaczało to  częste samotne noce w waszym łóżku a jesnak udało się!- rozmyślałaś a teraz co urodzisz dziecko i zastarzejesz się przy nim a nie dawno nic na to nie wskazywało : fanki grożące nożem ,byłe próbujce Ci go odebrać no i Demi Lovato, która chciała go w sobie rozkochać...
       - Ciekawe chłopak czy dziewczynka?- przerwał blondyn upaprany dżemem z naleśnika.
-Haha!- nie mogłaś się powstrzymać.
-Co ?!- zdiwił się, nagle na jego twarzy pojawił się uśmiech
-Jestem brudny !!!- powiedzia
-No troszeczku...- uśmiechnełaś się i wytarłaś plamkę koło kącika ust ukochanego.
-Dziś przygotowujemy kolację-oznajmiłaś.
- Mhh... KOLACJĘ podoba mi się to !
- Będziemy mieli  gości, zapomniałeś!!- mówiłaś załamana
-Nie, nie ,nie .. Ja wszystko pamietam kolacja i wgl..- próbówał udawać że wie o czym mówisz
- Taaa, oczywiście ty wszystko pamiętasz co związane jest z jedzeniem - uśmiechnełaś się wymownie
- Oj tam - machnął reką.
-A wiesz , kto ma wpaść ?
- Jasne .... Chłopaki , El,Perrie , o i jeszcze Holly moja pierwsza miłość , mam nadzieje że się nie gniewsz że Cię nie uprzedziłem...

                                             

   
Jak wam się podoba ?? 

zuza1d my love ;**

4 komentarze:

  1. ps. dziewczyny sorki za Demi ona jest tylko tam jako postać;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuupss... Niall sie wkopał z tą Holly...

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest wprost genialne prosze napisz jak najszybciej drugą część... Bardzo mi się podoba ale Niall...gupku jak możesz zapraszać swoją byłą?! ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przeogromny talent uwielbiam twoje imaginy wręcz je kocham!!!! Już nie moge się doczekać kolejnej częśći ciekawa jestem jak to się potoczy cudeńko:**** Historia mega ciekawa tytuł intrygujący.... Ile będzie miał częśći? JESTEŚ NAJLEPSZA BUZIAKI :**** Nina:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy